Krim Tahan lama vs Ubat Tahan lama

MANA LAGI BAGUS,

KRIM TAHAN LAMA ATAU UBAT TAHAN LAMA?

 

Ada kawan saya tanya, kat mana nak dapatkan ubat tahan lama?

ataupun krim tahan lama untuk lelaki?

saya jawab, nak ubat tahan lama jenis yang kapsul atau jenis krim tahan lama?

 

Dia kata dia suka pil tahan lama atau ubat tahan lama, atau kapsul yang tahan lama…

saya kata, elok pakai krim tahan lama, sebab ubat-ubat tahan lama ni,

atau pil tahan lama, atau kapsul tahan lama sekarang ni banyak yang berbahaya,

takde kkm, kalau adapun ubat tahan lama, atau kapsul tahan lama yang ada kkm tapi mesti banyak klon atau tiruan,

sebab itu saya tak syorkan kawan saya pakai ubat tahan lama,

atau pil tahan lama, atau kapsul tahan lama, ataupun ubat-ubat tahan lama yang jenis minum ni,

 

Sebab dia terus masuk dalam anggota badan, banyak merosak organ dalaman badan kita,

kan dah banyak kes orang mati sebab makan ubat tahan lama, atau kapsul tahan lama,

atau pil tahan lama, sebab terlalu payah nak bezakan mana yang ori dan yang tiruan.

kalau ada yang oripun terlalu mahal harganya…

 

Kawan saya kata lagi,

memangpun baru – baru ni ada member dia over dos, dan mati,

ada yang sakit buah pinggang dll penyakit ngeri yang menyebabkan kematian.

sebab itu saya berikan ubat tahan lama jenis krim,

sebab krim ni tak merosak anggota badan, lagipun senang nak guna dia hanya sapu sahaja bahagian sulit lelaki sebelum bersama,

dan hasilnya lebih bagus, sebab tak membuatkan jantung berdegup laju, dan jantung stabil. lepastu saya cakap kat dia…

 

Sebenarnya kalau nak tahan lama di ranjang elok kita exercise atau workout, atau senaman,

sebab lebih terbukti membuat kita sihat, dan tahan lama di ranjang.

Kawan saya pun mengangguk membenarkan kemudian dia cakap lagi..

tapi kebanyakkan orang sekarang bukan senang hendak pergi bersenam ataupun exercise ,

sebab pergi kerja sebelum subuh, balek sebelom magrib..

balek rumah terus tidor.. hari-hari macam tu…

ditambah lagi pula dengan cara makan yang salah,

tak jaga makan, makan-makanan segera yang merosakkan, minum ais terlalu kerap,

terlalu banyak makan yang berkalori,

dan macam-macam lagi cara hidup tak sihat.

akhirnya ramai lah orang yang obes atau kehilangan tenaga batin…

 

Sebab tulah saya kata, untuk membantu tenaga kita kembali semula

elok pakai krim tahan lama serum vxgra sebab dah terbukti ada kkm dan sihat tak ada efek sampingan

saya pun tunjuk lah kat dia sekotak serum vxgra krim ni

vxgra-gel

 

diapun setujulah nak ambil satu…

dan alhamdulillah esoknya kawan saya tu senyum sokmo…

kawan dipejabat pun hairan tengok dia senyum memanjang…

1649 Total Views 2 Views Today

“Dananiaga2u”

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

 

Laman web ini mengandungi artikel yang sesuai untuk yang sudah berkahwin sahaja.

Dan ianya bertujuan untuk pendidikan dan promosi produk sahaja.

Bagi yang tidak berkenaan, sila tutup laman web ini dengan segera. Kami tidak bertanggungjawab dengan salah-guna laman web ini.

Terima kasih.