Category Archives: Serum VXGRA

JUS MUJARAB (Jus Terbaik Untuk Sakit Jantung)

JUS MUJARAB

Cegah sakit Jantung sebelum terlambat

 Jus-mujarab-ubat-sakit-jantung-jantung-sihat

KHASIAT JUS MUJARAB

Jus Mujarab boleh membantu membebaskan saluran darah dalam badan dari tersumbat.

terutama yang menuju ke jantung, membuang kolestrol, melancarkan pengaliraan darah,

meningkatkan sistem imunisasi badan, dan mencegah sakit jantung.

Ditenagakan dengan doa khusus bagi memulihkan saluran darah dengan izin Allah Ta’ala.

CARA MINUM

1 atau 2 sudu besar setiap pagi sebelum sarapan, dan setiap malam sebelum tidur.

Jus-mujarab-ubat-sakit-jantung-jantung-sihat

RAMUAN JUS MUJARAB

  • Lemon
  • Madu
  • Apple Cider
  • Halia
  • Bawang Putih
  • Doa

Ini adalah persediaan tradisional, bersih dan suci menepati syariat.

GONCANG SEBELUM DIGUNA.

Jus-mujarab-ubat-sakit-jantung-jantung-sihat

TEMPAHAN:

1 Botol JUS MUJARAB (320 ml) : RM60 atau RM70 (Sabah-Sarawak)

SMS/WHATSAPP: Ada stok JUS MUJARAB?

Hantar ke : 011-1157 7206

“Dananiaga2u”

MKGKING PLUS POWER BETOI

MINYAK KAMBING GURUN KING

RUMUSAN HERBA TERBAIK KUATKAN TENAGA BATIN

 

mkgking fb

Ramai Lelaki tidak mahu mengakui kelemahan mereka diranjang…

lelaki-ubat-kuat-lelaki-minyak-kambing-gurun-king-baka-asli

lantas mengapa anda buka website ini?

Ya…Anda sama seperti yang lainnya…

Ego, suka pentingkan diri sendiri!

HAI! Para lelaki disana…

ya.. anda!

kasihi dan sayangilah isteri anda!!

Manjakani

 

Sebenarnya mereka sangat tertekan disebabkan anda!

Anda adalah sejenis makhluk yang suka sangat pentingkan diri,
anda sorang kepuasan, sedangkan isteri anda kegersangan!!!

Ubahlah sikap anda!

Jangan suka pentingkan nafsu sendiri!!

Sebenarnya anda perlukan sesuatu yang dapat membantu kebahgiaan rumah tangga anda…

 

Ya, Anda sudah berada di laman yang tepat, Tahniah !

 

..Tahukah anda…

 

WANITA Tidak Mudah Puas

Kami dapati bahaya yang sedang melanda khasnya di Malaysia, dan ini  terbukti melalui pelbagai kajian saintis, bahawa 90% Lelaki mempunyai penyakit lemah tenaga batin, dan sebenarnya lebih dari 73% wanita di Malaysia tidak mengalami kepuasan (seks) dalam bercinta.

APAAA???

YAA…inilah realiti..

Tahukah anda bahawa setiap hari HATI wanita dahagakan nafkah batin yang memuaskan DARI SEORANG SUAMI?!

ubat-kuat-lelaki-minyak-kambing-gurun-king-baka-asli-300x150

 

…Jangan biarkan….

KEMESRAAN MERUDUM

Setiap hari bermula dari mula-mula kawin dulu, semua indah bagaikan syurga,

tapi tahukah anda bahawa sebenarnya isteri anda memendam rasa tak puas hati dengan layanan anda diranjang??

 

Hari demi hari rasa itu makin membuak-buak dihati isteri anda!

 

yelah, isteripun sabar dan redho jelah…sambil memendam rasa tak puas hati semakin dalam…

perceraian-ubat-kuat-lelaki-minyak-kambing-gurun-king-baka-asli-150x150

 

JANGAN BIARKAN PINTU ITU TERBUKA

Lama-kelamaan isteri pun hilang sabar lah bang, asyik pancut awal jer..baru maen 2 minit dah pancut…Aduyy..malu lah!!

benih-benih perceraian jangan sampai masuk kedalam rumah tangga anda!
tutup rapat-rapat pintu perceraian itu segera….

BANGUNLAH ABANG OY!

Anda anggaplah apa yang saya tulis ini sebagai satu pesanan dan satu kejutan eletrik untuk menyedarkan anda dari tidur lena anda yang panjang!

-Jangan biarkan semuanya terlambat!

-Jangan biarkan isteri dah mula cari kawan-kawan “lelaki” lama di facebook!

-Jangan biarkan isteri dah mula cari kawan-kawan “lelaki” baru di facebook!

-Jangan tunggu samapi isteri anda selalu balek lewat malam!

-kerja lambat dan selalu pergi outstation!

-jangan biarkan anda menyesal tak berkesudahan!!!

 

SENJATA ANDA LEMBIK?

INGINKAN KEKUATAN & KETEGANGAN

SEPERTI MULA-MULA KAWIN DULU?

JANGAN BIARKAN MASALAH INI BERLARUTAN,

BERI KAMI PELUANG UNTUK MEMBANTU ANDA…

PERKENALKAN…

 

 MKG-LABEL

 Dihasilkan dari Herba Terpilih & Kambing Gurun Baka yang Hebat dan Asli!

 

minyak-kambing-gurun-mkgking-6 minyak-kambing-gurun-mkgking-5 minyak-kambing-gurun-mkgking-4 minyak-kambing-gurun-mkgking-3

Ramuan utamanya adalah kepala kambing yang telah disembelih dengan sempurna dicampur dengan rempah-ratus tempatan, khusus untuk menghasilkan minyak urut batin yang hebat dan berkhasiat serta bermutu tinggi.

bOTOL-mkg-king-minyak-kambing-gurun-original

 

Menggunakan 100% Kambing Feral yang berasal dari Baka Kambing Gurun Terbaik

Keajaiban akan dapat dirasai selepas menggunakan seawal 3 kali penggunaan secara disiplin yang berterusan.

 

 

Guaranteed-mkg-king-minyak-kambing-gurun

Keajaiban Kambing yang terbaik

Dihasilkan 100% Asli tanpa pengawet, pewarna atau minyak sintetik tiruan.

100% menggunakan herba yang diperakui Halal.

Bekalan kambing pula diperolehi dari penternak muslim yang mengamalkan sistem penternakan yang sesuai dengan tuntutan syariat.

 

 

KELEBIHAN MKG KING

KUAT, BESAR, KEMBANG & TAHAN LAMA

  • Menegangkan semula urat & otot zakar anda yang telah lembik

  • Memulihkan tissue-tissue zakar

  • Mengelakkan ngilu ketika bersama

  • Melancarkan peredaran darah zakar

  • Merawat Mati pucuk (ED)

  • Membantu membesar, menguat dan menegangkan zakar

  • Mengelakkan Ejakulasi pramatang

  • Memberikan rasa ghairah

  • Merawat Faraj untuk wanita

  • Membantu mengecutkan pangkal rahim

  • Membersihkan dalaman faraj

  • Memulihkan luka selepas bersalin

  • Menghilangkan keputihan dan bau tak sedap

  • Sebagai pelincir yang halal & suci ketika bersama

  • Melancarkan perjalanan darah pada dinding rahim

  • Mengurangkan resiko kanser rahim

 

BAGAIMANA CARA GUNA MKG KING

KUAT & TAHAN LAMA?

 

  • Tuangkan sedikit minyak ke tapak tangan anda, sapukan di seluruh batang zakar dari pangkal sampai ke hujung.

  • urut perlahan mengikut panduan yang di berikan *sila rujuk cara urut zakar jurus Harimau malaya dalam pakej yang kami berikan.

  • Untuk rawatan faraj isteri, lebihkan sedikit minyak MKG KING di bahagian kepala zakar anda,

    cara ini amat bagus untuk merawat dinding faraj dan merawat dari keputihan dan bau tak sedap.

 ~ Boleh digunakan bila2 masa dan dimana sahaja sebagai persediaan dan guna sekali lagi sebelum bersama untuk lebih nikmat.

 

SOALAN LAZIM MKG KING KUAT & TAHAN LAMA

 

  •  Apa Kesan Sampaingan jika menggunakan MKG KING?

    Isteri anda akan merengek-rengek tak cukup nafas, ketika bersama disebabkan kehebatan anda diranjang kini kembali semula.

  • Bolehkah saya pakai MKG KING hari-hari?

    Ya, memang disyorkan untuk anda menggunakan MKG KING hari-hari, untuk mempercepat proses baik pulih zakar anda.

  • Siapa sahaja yang boleh guna MKG KING ni?

    Semua Lelaki dan wanita tak kira umur yang telah berkahwin dan akan kawin.

  • Betul Ke Berkesan?

    Insya Allah, Kami tiada jaminan yang pasti, tetapi testimoni kami menyatakan bahawa ianya sangat berkesan, ini terbukti kepada seorang pakcik berumur 65 tahun yang sudah 18 tahun mati pucuk dapat bangun semula setelah mengamalkan MKG KING ini.

  • Sebotol MKG KING Berapa Lama Tahan Penggunaan?

    Sebotol MKG KING 50 ml, untuk penggunaan 1 bulan. atau ikut cara guna anda. Sangat jimat!

 

BERAPA HARGA SEBOTOL MKGKING?

bOTOL-mkgPLUS

 

 

  • Harga sebotol MKGking PLUS : RM 60 (Semenanjung) RM 70 (Sabah/Sarawak)

 

 

 

DAPATKAN HARGA PROMOSI SEGERA

 

Whatsapp-300x300

Call/SMS/WHATSAPP: +6011-11577 206

 mkgking fb 2

 

UNTUK ORDER SMS/WHATSAPP “MKGKING” KE +6011-11577206

 

Maklumat Tambahan

  1. Kaedah Bayaran Akan Dihantar Kepada Anda Setelah Kami Menerima SMS/Whatsapp

  2. SMS anda akan dibalas dalam secepat yang mungkin

  3. Privasi nombor telefon anda akan dijaga rapi oleh kami

“Dananiaga2u”

Ubat Kuat – Tahan Lama

Tribulus Max
Supplemen Untuk Zakar Lebih Kuat

TRIBULUS MAX – BESAR | TAHAN LAMA | PANJANG
Miliki Zakar yang Besar, Panjang, Keras dan Tahan Lama.

Hanya perlu amalkan 2 biji TRIBULUS MAX setiap hari.

 

100% HERBA BUATAN TEMPATAN.
MENGGUNAKAN HERBA BERKUALITI TINGGI.
100% DIJAMIN & TERBUKTI berkesan!
TANPA BAHAN KIMIA!
TANPA BAHAN PENGAWET!
MUDAH DIGUNA

ubat kuat tribulus max

Bahan yang terkandung dalam TRIBULUS MAX dan Fungsinya:

Tribulus Teresterris:

Tribulus-Terrestris tribulus max

Tribulus Terrestris termasuk tumbuhan subtropika yang berasal dari kawasan Mediteranian.Buah dari tumbuhan ini sangat keras dan berduri tajam.

Tribulus diyakini mampu menambah kejantanan lelaki dengan cara meningkatkan kadar hormon testosteron dalam tubuh.

Testosteron adalah jenis hormon pada lelaki yang berperanan penting dalam pertumbuhan otot, kekerasan otot dan ketahanan otot (zakar juga otot).

Kadar testosteron dalam tubuh yang rendah dapat menimbulkan gejala-gejala penurunan fungsi seksual diantaranya penurunan libido, kurang minat seks, kurang keras apabila stim, pancut terlalu awal, dan lain-lain masalah dalaman malah luaran.

Salah satu cara untuk mengatasi hal tersebut ialah dengan memberikan hormon testosteron, namun cara lain yang lebih semulajadi dan selamat adalah dengan mengamalkan pengambilan herba Tribulus Terrestris.
Tongkat Ali:

tongkat ali tribulus max

Eurycoma longifolia daripada famili Simaraubaceae. Tongkat ali juga dikenali sebagai penawar pahit, bedara pahit, bedara putih, bedara merah,hempedu pahit, payung ali, tongkat baginda, muntah bumi, petala bumi, akar jangat semang, tongkat rasul, dan setunjang bumi.

Tongkat ali merupakan sejenis tumbuhan yang dikatakan mempunyai bahan bagi membantu lelaki yang menghadapi masalah syahwat.

Tongkat ali terkenal kerana mempunyai kesan afrodisiak (penggalak seks).

ubat kuat tribulus max order

Bahan aktif dalam tongkat ali adalah Glyco Saponinsdan Eurypeptides. Eurypeptides adalah rantaian besar asid amino yang bertanggungjawab bagi kesan peningkatan testosterone dalam tongkat ali dimana ia berfungsi sebagai pembesar dan pemanjangan otot.
British Journal of Sports Medicine pernah menerbitkan keputusan kajian saintifik pada 2003,

yang menunjukkan Eurycoma longifolia telah mengakibatkan peningkatan saiz dan kekuatan otot.

  • Meningkatkan nafsu seks anda.
    Meningkatkan fungsi seks anda.
    Meningkatkan hormon “testosterone”, iaitu hormon kelakian.
    Dengan kandungan protodiocsin dapat meningkatkan kekerasan zakar.
    Memperbaiki fungsi organ reproduksi laki-laki atau wanita.
    Meningkatkan kesuburan.
    Meningkatkan sistem imunisasi tubuh.

Apa Kelebihan Tribulus Max?

  • Memangjangkan Zakar (1 botol boleh tambah 1cm)
    Membesarkan Zakar (zakar jadi lebih besar dan keras)
    Menjadikan Tahan Lebih Lama Ketika Bersama
    Air Mani Jadi Lebih Likat
    Aliran Darah di Zakar Sentiasa Lancar
    Badan Sentiasa Bertenaga
    Menjadikan Otot-otot Mudah Terbina
    Meningkatkan Imunisasi Badan
    Meningkatkan TESTERONE Dalam Badan

ubat kuat tribulus max order

Cara Makan Tribulus Max

Cara makan Tribulus Max sangat mudah.

Amalkan sehari makan 2 biji pada waktu pagi selepas sarapan.

Jika anda mahu melakukan seks pada hari tersebut, perlu makan lagi 2 biji 1 jam sebelum anda melakukan seks.

Kesan jangka pendek Tribulus Max boleh dilihat dalam 3 hari paling lewat.

Anda akan rasa zakar mudah keras, pengkerasan zakar jadi maksima.

Kesan jangka panjang pula, otot zakar akan mula memanjang dan menebal.

 

Testimoni Tribulus Max

testimoni ubat kuat tribulus max 2

testimoni ubat kuat tribulus max 3

testimoni ubat kuat tribulus max 4

testimoni ubat kuat tribulus max

Beli Tribulus Max Sekarang!

Cepat Order Tribulus Max sekarang. Stok hanya ada 170 botol sahaja. Harga sebotol Rm 150, untuk 30 orang terawal yang whatsapp saya, saya akan bagi promosi buy 2 free 1.

Whatsapp “TRIBULUS MAX” ke +6011-11577 206
Whatsapp “TRIBULUS MAX” ke +6011-11577 206
Whatsapp “TRIBULUS MAX” ke +6011-11577 206

 ubat kuat tribulus max order

“Dananiaga2u”

VXGRA KRIM (vxgra cream) Tahan Lama Lelaki

Saya ada kawan tanya

mana bagus vxgra dengan ubat lain?

saya kata

vxgra lagi bagus,

sebab?

vxgra krim dijamin halal,

vxgra krim  ada kkm,

vxgra krim dibuat dari bahan-bahan alami,

vxgra krim diformulasikan khas dari herba herba pilihan terbaik,

vxgra krim juga telah terbukti membantu

ramai kaum lelaki disana dan di sini yang mempunyai sakit lemah batin.

sebab itu saya bukan nak jual sangat kalau bukan vxgra ni bermanfaat dan terbukti berkhasiat.

 

kawan saya tanya lagi, mana nak dapatkan vxgra krim ni?

saya kata mai sms atau whatsapp no ni; 011-11577206

insyaAllah dia jawap segera..

 

online je , senang terus nanti kawan tu kirim guna poslaju, kan sempoi…

 

kawan aku pun order vxgra krim…

Krim Tahan lama vs Ubat Tahan lama

MANA LAGI BAGUS,

KRIM TAHAN LAMA ATAU UBAT TAHAN LAMA?

 

Ada kawan saya tanya, kat mana nak dapatkan ubat tahan lama?

ataupun krim tahan lama untuk lelaki?

saya jawab, nak ubat tahan lama jenis yang kapsul atau jenis krim tahan lama?

 

Dia kata dia suka pil tahan lama atau ubat tahan lama, atau kapsul yang tahan lama…

saya kata, elok pakai krim tahan lama, sebab ubat-ubat tahan lama ni,

atau pil tahan lama, atau kapsul tahan lama sekarang ni banyak yang berbahaya,

takde kkm, kalau adapun ubat tahan lama, atau kapsul tahan lama yang ada kkm tapi mesti banyak klon atau tiruan,

sebab itu saya tak syorkan kawan saya pakai ubat tahan lama,

atau pil tahan lama, atau kapsul tahan lama, ataupun ubat-ubat tahan lama yang jenis minum ni,

 

Sebab dia terus masuk dalam anggota badan, banyak merosak organ dalaman badan kita,

kan dah banyak kes orang mati sebab makan ubat tahan lama, atau kapsul tahan lama,

atau pil tahan lama, sebab terlalu payah nak bezakan mana yang ori dan yang tiruan.

kalau ada yang oripun terlalu mahal harganya…

 

Kawan saya kata lagi,

memangpun baru – baru ni ada member dia over dos, dan mati,

ada yang sakit buah pinggang dll penyakit ngeri yang menyebabkan kematian.

sebab itu saya berikan ubat tahan lama jenis krim,

sebab krim ni tak merosak anggota badan, lagipun senang nak guna dia hanya sapu sahaja bahagian sulit lelaki sebelum bersama,

dan hasilnya lebih bagus, sebab tak membuatkan jantung berdegup laju, dan jantung stabil. lepastu saya cakap kat dia…

 

Sebenarnya kalau nak tahan lama di ranjang elok kita exercise atau workout, atau senaman,

sebab lebih terbukti membuat kita sihat, dan tahan lama di ranjang.

Kawan saya pun mengangguk membenarkan kemudian dia cakap lagi..

tapi kebanyakkan orang sekarang bukan senang hendak pergi bersenam ataupun exercise ,

sebab pergi kerja sebelum subuh, balek sebelom magrib..

balek rumah terus tidor.. hari-hari macam tu…

ditambah lagi pula dengan cara makan yang salah,

tak jaga makan, makan-makanan segera yang merosakkan, minum ais terlalu kerap,

terlalu banyak makan yang berkalori,

dan macam-macam lagi cara hidup tak sihat.

akhirnya ramai lah orang yang obes atau kehilangan tenaga batin…

 

Sebab tulah saya kata, untuk membantu tenaga kita kembali semula

elok pakai krim tahan lama serum vxgra sebab dah terbukti ada kkm dan sihat tak ada efek sampingan

saya pun tunjuk lah kat dia sekotak serum vxgra krim ni

vxgra-gel

 

diapun setujulah nak ambil satu…

dan alhamdulillah esoknya kawan saya tu senyum sokmo…

kawan dipejabat pun hairan tengok dia senyum memanjang…

Vxgra Pheromexx (Perfume Tawan Wanita)

vxgra-perfume-minyak-wangi-lelaki-minyak pengasih-minyak wangi bangkit malam

Vxgra Pheromexx (Perfume Tawan Wanita)

Gabungan formulasi terkini dengan ekstrak 1000 bunga dan herba,

dan ekstrak sitrus akan menghasilkan aroma lebih hebat,

menawan dan meningkatkan daya tarikan kepada wanita.

vxgra-at2

Tanpa alkohol dan halal untuk dibawa solat,

bahan campuran yang unik yang akan membuatkan anda,

LELAKI yang sangat maskulin, kuat dan yakin !!!

 

vxgra-perfume tawan wanita-lelaki maskulin

Ekstrak 1000 Herba Bunga & Ekstrak buah Citrus Lemon Asli.

vxgra-perfumetawansuami-citrus- lemon-wangian lelaki

 

vxgra-perfume lelaki-tawan wanita-kuat tahan lama-merangsang isteri dan pasangan anda

Tawan isteri anda dengan kehebatan wangian yang sungguh hebat ini!!!

 

TAHAN SEHINGGA 15 JAM!!!!

vxgra-men-attraction-images3

TEMPAH SEGERA SEBELUM STOK HABIS!!

SMS/WHATSAPP: +6011-11577 206

SMS/WHATSAPP: Ada stok VXGRA perfume? dan hantar ke : +6011-11577 206

VXGRA MEN DELAY SPRAY (tahan lama)

VXGRA-ubat-tahan-lama-vxgra-men-spray-1

MASALAH LELAKI NO. 1 DI MALAYSIA!

VXGRA-ubat-tahan-lama-vxgra-men-spray-2

 

 

TAKUKAH ANDA APA ITU EJAKULASI PRA MATANG?

VXGRA-ubat-tahan-lama-vxgra-men-spray-3

 Tahukah Anda Apakah Masalah Utama Lelaki Masa Kini?

90% lelaki masa kini hadapi masalah pancutan Pramatang.

Lelaki yang menghadapi masalah ejakulasi pramatang (pancutan pramatang)

tidak dapat mengawal atau bertahan cukup lama di atas katil untuk memuaskan pasangan mereka,

dan selalunya pasangannya tidak dapat mencapai klimax.

Ejakulasi pra-matang adalah salah satu daripada masalah seksual paling biasa

tetapi boleh menyebabkan beberapa masalah di luar bilik tidur seperti tekanan perasaaan,

rasa rendah diri & tercabar, kecurangan dan boleh merosakkan hubungan

Adakah anda tergolong dalam kategori lelaki yang menghadapi masalah ini?

 

VXGRA-ubat-tahan-lama-vxgra-men-spray-4

 

Jika ya,

kami ada penyelesaiannya!

PRODUK TERBARU & TERLARIS

Kini Anda Mampu mendayung laju lebih 30 minit!

Dan  Isteri anda klimaks berkali-kali !!!

 

vxgra-delay-spray-uibat -tahan-lama-lelaki-

KHASIAT

VXGRA DELAY SPRAY

Mengatasi ejakulasi pramatang
Meningkatkan keyakinan diri
Meningkatkan kualiti kepuasan & kenikmatan hubungan intim
Menjadikan anda suami idaman
Dapat membantu mencapai klimaks & kepuasan berganda pada pasangan anda

Kelebihan

1.VXGRA DELAY SPRAY tidak melekit & cepat kering.
2.Mudah di guna hanya spray & kedap udara.
3.Jika diamal selalu, masa tunggu 20 ke 30 minit saja.
5.tidak panas dan ia tidak kebas.
6.berberbau harum

VXGRA-DELAY-SPRAY

Cara penggunaan:

Untuk Pertama Kali cuba 3 semburan
Delay Spray ke bahagian atas kepala zakar dan bawah (urat pari)
kemudian ratakan dan tunggu selama 1 jam sebelum bersama isteri
(lagi lama,lebih baik).

Masa menunggu 30minit sahaja jika kerap guna & boleh basuh dengan air paip.
Jika tak basuh pun, tidak mengapa.

Anda boleh mengurang atau menambah semburan mengikut keperluan,
elakkan semburkan kebahagian lubang zakar.

Simpan SERUM VXGRA DELAY SPRAY di kawasan suhu bilik elak dari cahaya mentari.

P/s- boleh digunakan sekitar 50 ke 60  kali penggunaan bergantung kepada cara guna.

VXGRA-DELAY-SPRAY

Kuantiti dan masa yang diperlukan berbeza pada setiap individu.
Anda mungkin menggandakan kuantiti untuk mencapai keberkesanan yang maksima

Jika anda pengguna VXGRA Delay Spray kali pertama,
sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda.

Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun spray yang berbeza.
Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan,
sila gandakan amaun semburan untuk hari esok.

Dan pastikan semburan dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 30minit atau sebainya 1 jam (lebih lama lebih baik).

Saranan saya anda boleh guna selepas mandi petang.
Biarkan serum tersebut meresap.

Bila anda mahu bersama isteri anda pada selepas isyak baru dibilas dengan air.

Kesan VXGRA DELAY SPRAY mampu bertahan sehingga 12 jam.
Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana VXGRA Delay Spray  tidak membahayakan.

BAHAN ADALAH 100% HERBA ALAMI

Antara herba-herba Delay Spray yang digunakan ialah:
Carbopol, Rosemary oil, Gelinov, Black Seed oil, Olive oil,
Clove oil, Butea Superba, Neolen pe, Catuaba.

Herba-herba tersebut diolah sedemikian rupa melalui teknologi farmasi yang terbaik,
teruji dan sehingga dapat dipercayai menjadi ramuan yang memberikan khasiat
sebagai antiseptik yang dapat memberikan keamanan,
kenyamanan dan kenikmatan dalam melakukan hubungan intim
yang sihat sehingga pasangan menjadi harmonis dan percaya diri.

 

TEMPAHAN:

SMS/WHATSAPP: +6011-11577206

VXGRA MEN GUN (Pump Zakar ADVANCED)

vxgra-men-gun-pam zakar-pam lelaki-pump-zakar-pump besarkan zakar lelaki

VXGRA MEN GUN

VXGRA MEN GUN adalah pam zakar yang telah direka cipta khas untuk lelaki

yang inginkan saiz zakar yang keras, besar dan panjang.

Pam zakar ini mampu memberikan kuasa maksimum kepada ereksi

dan juga mampu memberikan daya ketahanan dalam intercourse.

Fungsi VXGRA MEN GUN

Pam Zakar VXGRA MEN GUN merupakan alternatif bagi urutan.

Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu

yang ringkas dan cepat, pam zakar VXGRA MEN GUN ini adalah pilihan yang tepat.

Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang,

ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar

serta mempunyai ketegangan dan kekerasan yang maksimum.

 

SAIZ PAM ZAKAR MEN GUN

Pam Zakar VXGRA MEN GUN mempunyai kepanjangan 9 inci dan berdiameter 2.4 inci.

Jadi zakar anda mampu memanjang sehingga 9 inci dengan pengunaan

Pam Zakar VXGRA MEN GUN secara konsisten.

Untuk hasil yang lebih memuaskan, kami syorkan digunakan bersama dengan Krim Serum Vxgra.

Hanya sapukan Krim Serum Vxgra pada zakar dan kemudian pam

dengan Pam Zakar VXGRA MEN GUN sekerap yang mungkin.

Anda pasti kagum dengan kehebatan pam zakar ini apabila zakar anda bertambah 2 INCI dalam masa 2 minggu atau kurang dari 1 bulan!

 

Cara Guna VXGRA MEN GUN

1. Sapukan minyak lintah pada keseluruhan zakar. Biarkan 30 minit supaya minyak lintah dapat meresap ke dalam zakar anda.

2. Pasangkan getah ke mulut balang. Sila pilih saiz getah yang sesuai dan selesa pada zakar anda. Terdapat 3 saiz, S, M dan L.

3. Masukkan balang pam ke zakar anda. Lihat gambar diatas untuk maklumat lanjut.

4. Pam berulang kali sehingga zakar anda menegang ke tahap maksimum. Perhatian!!! Jangan paksa diri anda.

5. Tekan picu untuk mengeluarkan angin dari balang. Biarkan zakar anda mengecut.

6. Setelah zakar mengecut, pam semula zakar anda. Lakukan proses 4 dan 5 berulang kali selama 30 minit.

7. Proses ini digalakkan diamalkan 2 kali sehari. Sekali pada waktu pagi dan sekali lagi pada waktu malam.
Peringatan!!!
Zakar akan bengkak dan pedih untuk 2 minggu pertama. Teruskan selepas bengkak hilang. Ini adalah perkara biasa bagi mereka yang pertama kali menggunakan pam zakar.

 

 
TEMPAHAN :

Harga : RM 250.00 (Sem Malaysia ) / RM 260.00 (Sabah/Srwk)
Percuma Poslaju

SMS/WHATSAPP : Ada VXGRA MEN GUN + Nama + Negeri anda ke 011-11577 206

Testimoni VXGRA ( Memang Puas Hati)

testimoni-serum-vxgra-krim-lelaki-men-cream

 

Testimoni serum vxgra

 

testimoni-serum-vxgra-krim-lelaki-men-cream-2

Testimoni serum vxgra

testimoni-serum-vxgra-krim-lelaki-men-cream-4

Testimoni serum vxgra

testimoni-serum-vxgra-krim-lelaki-men-cream-6

Testimoni serum vxgra

Senarai EJEN VXGRA Men Cream (Tahan Lama)

Senarai ejen VXGRA krim Tahan lama:

Kami mengalu-alukan anda untuk menjadi agen / ejen Vxgra krim untuk seluruh kawasan Malaysia:

– Ejen vxgra Bangi : SAYID 011-11577206

– Ejen vxgra Kajang : SAYID 011-11577206

– Ejen vxgra Kuala Lumpur – KL : SAYID 011-11577206

– Ejen vxgra Selangor : SAYID 011-11577206

– Ejen vxgra Sabah

– Ejen vxgra Sarawak

– Ejen vxgra Kedah

– Ejen vxgra Kelantan

– Ejen vxgra Perlis

– Ejen vxgra Perak

– Ejen vxgra Pahang

– Ejen vxgra Johor

– Ejen vxgra Labuan

– Ejen vxgra Malaysia : SAYID 011-11577206

– Ejen vxgra Singapura

– Ejen vxgra Brunei

– vxgra jual murah,
– vxgra ori,
– vxgra jual borong,
– vxgra tiruan,
– vxgra ubat kuat lelaki terbaik,
– vxgra halal,
– vxgra kuat ,
– vxgra tahan lama,
– vxgra original,
– vxgra asli terbaik,
– vxgra kedah,
– vxgra sabah,
– vxgra harga baru,
– vxgra harga lama,

CALL /WHATSAPP  : SAYID 011-11577206

 

 

Laman web ini mengandungi artikel yang sesuai untuk yang sudah berkahwin sahaja.

Dan ianya bertujuan untuk pendidikan dan promosi produk sahaja.

Bagi yang tidak berkenaan, sila tutup laman web ini dengan segera. Kami tidak bertanggungjawab dengan salah-guna laman web ini.

Terima kasih.