Category Archives: Tips Lelaki

Gel Menaikkan Nafsu Ghairah Wanita

Gel Menaikkan Nafsu Ghairah Wanita

ikiss-5

Kailin iKiss Women Orgasmic Gel

Gel Menaikkan Nafsu Ghairah Wanita

Kailin iKiss Women Orgasmic Gel adalah produk dicipta khas

untuk wanita mencapai kepuasan seks yang maksimum.

Gunakan 5-8 titisan sebelum bersama dan kesannya akan membuatkan wanita

berasa sangat ghairah dan ianya meningkatkan sensitiviti yang teramat

pada klitoris wanita sekaligus memberikan orgasm maksimum dalam hubungan seks.

 

ikiss-1

Mengandungi bahan-bahan semulajadi Merangsang rasa ghairah di bahagian faraj

Membantu menaikkan ghairah serta membuatkan faraj banjir

Membantu menyelesaikan masaalah isteri dingin

Penggunaan jangka panjang boleh meningkatkan sensitiviti klitoris

ikiss-2

Tiada kesan sampingan

ikiss-3

 

ikiss-4

Kandungan:

Peg-8, Propylene Glycol, Hydroxypropylcellulose, Tocopherol, Niacin, Fragrance.

ikiss-7

Cara Penggunaan:

Letakkan beberapa titis ke jari anda

kemudian sapukan ke kawasan klitoris dan urut perlahan-lahan sehingga vagina anda basah kesedapan.

Tambah titisan jika perlu.

Gunakan di bahagian luaran sahaja.

 

Kailin Women Orgasmic Gel boleh juga digunakan bersama gel pelincir yang lain.

Setiap botol boleh digunakan sehingga 20 kali

 

Peringatan:

Kailin Women Orgasmic Gel adalah untuk memberikan rangsangan

dan hubungan seks yang lebih hebat.

 

Berhenti menggunakannya jika terdapat alahan

dan sila berjumpa doktor untuk mendapatkan nasihat jika perlu.

Jauhkan dari Kanak-kanak.

 

TEMPAHAN : 
Harga : RM 210 (Sem Malaysia ) / RM 220 (Sabah/Srwk)
Percuma Poslaju

PROMOSI : RM150 / RM160 (s/s)

NOTA : Sila simpan RESIT pembayaran sehingga anda terima produk belian anda!.

Sila SMS :”KAILIN” +jumlah bayaran+nama+alamat pos >> 011-11577206

JANGAN BAYAR DAHULU…

SMS : Ada stok”KAILIN”+ Nama + Negeri anda ke 011-11577206

mykedaionline

“Dananiaga2u”

BRAIN –Plus

BRAIN –Plus

Berkesan . Selamat . Meyakinkan

 

BRAIN-Plus dirumus dan diproses daripada sucrose dan Buch Flower

yang dipotentise secara sains homeopathy of medicine yang menepati syariat.

Brain-plus 5

Kesan / Indikasi :

● Mendorong dan meransang minda kepada daya berfikir dan kuat ingatan.

● Sangat berdaya saing, Kreatif dan Inovatif.

 

Cara makan / Dos :

● 2 Biji (3 Kali sehari) > Dewasa 13 Tahun dan ke atas.

● 1 Biji (3 Kali Sehari) > Kanak-kanak 12 Tahun ke bawah.

Brain-plus 3

(Peringatan : Gunakan penutup botol semasa makan ubat)

Elakkan pengambilan Kopi, Nescafe, Cuka dan Air kelapa.

 

Komposisi : Chesnut bud, Chocolat. Pengeluaran :

Perubatan Homeopathy Ikhwan

Harga : RM 50

 

TEMPAHAN : 
Harga : RM 50 (Sem Malaysia ) / RM 60 (Sabah/Srwk)
Percuma Poslaju

PROMOSI : RM50 / RM60 (s/s)

NOTA : Sila simpan RESIT pembayaran sehingga anda terima produk belian anda!.

Sila SMS :”BRAINplus” +jumlah bayaran+nama+alamat pos >> 011-11577206

JANGAN BAYAR DAHULU…

SMS : Ada stokBRAINplus+ Nama + Negeri anda ke 011-11577206

mykedaionline

“Dananiaga2u”

BIO-Plus

BIO-Plus

Di rumus dan di proses daripada sucrose

yang di potentise secarasa inshomeopathy of medicine yang menepati syariat.

Berkesan . Selamat . Meyakinkan

Bio plus 4

Kesan / Indikasi :

● Masalah Kembong perut, Gastritis.

● Masalah Sakit kepala dan Migraine.

● Masalah sakit gigi dan gusi.

● Masalah sakit otot dan kejang otot.

● Masalah sakit senggugut.

Bio plus 2

Cara makan / Dos :

● 2Biji(Setiap1⁄2@1Jam)>Dewasa.

● 1 biji (Setiap 1⁄2 @ 1 Jam ) > Kanak-Kanak 7 Tahun Ke Bawah

 

(Peringatan : Gunakan penutup botol semasa makan ubat)

Elakkan pengambilan Kopi, Nescafe, Cuka dan Air kelapa.

 

Komposisi : Magnesium phos, Magnesium carb, Magnesium sulp.

Pengeluar: Perubatan Homeopathy Ikhwan

Harga : RM 50

 

TEMPAHAN : 
Harga : RM 50 (Sem Malaysia ) / RM60 (Sabah/Srwk)
Percuma Poslaju

PROMOSI : RM50 / RM60 (s/s)

NOTA : Sila simpan RESIT pembayaran sehingga anda terima produk belian anda!.

Sila SMS :”BIOplus” +jumlah bayaran+nama+alamat pos >> 011-11577206

JANGAN BAYAR DAHULU…

SMS : Ada stokBIOplus+ Nama + Negeri anda ke 011-11577206

mykedaionline

“Dananiaga2u”

Kapsul Daun Durian Belanda – NDlife

Kapsul Daun Durian Belanda – NDlife

kapsul daun durian belanda 2

NDLife Kapsul Daun Durian Belanda

Kapsul Daun Durian Belanda

Kapsul daub durian belanda 1

Khasiat Kapsul Daun Durian Belanda NDLife :

* Membantu merawat kanser.

* Anti-sembelit.

* Menurunkan asid urik (Gout).

* Membantu antibodi tubuh.

* Memudakan sel badan.

* Mencegah selsema.

* Mengatasi masalah kencing tidak lawas.

kapsul daun durian belanda 2

CARA PENGAMBILAN :-

3 biji pagi, 3 biji malam.

SMS/WHATSAPP/SEKARANG !

Kami menawarkan Kapsul Daun Durian Belanda Ndlife pada harga 

RM50 sahaja (100 kapsul).

POSLAJU PERCUMA!

===================================

Whatsapp KDB ke 011-11577206

Whatsapp KDB ke 011-11577206

*DB = Durian Belanda

JUS MUJARAB (Jus Terbaik Untuk Sakit Jantung)

JUS MUJARAB

Cegah sakit Jantung sebelum terlambat

 Jus-mujarab-ubat-sakit-jantung-jantung-sihat

KHASIAT JUS MUJARAB

Jus Mujarab boleh membantu membebaskan saluran darah dalam badan dari tersumbat.

terutama yang menuju ke jantung, membuang kolestrol, melancarkan pengaliraan darah,

meningkatkan sistem imunisasi badan, dan mencegah sakit jantung.

Ditenagakan dengan doa khusus bagi memulihkan saluran darah dengan izin Allah Ta’ala.

CARA MINUM

1 atau 2 sudu besar setiap pagi sebelum sarapan, dan setiap malam sebelum tidur.

Jus-mujarab-ubat-sakit-jantung-jantung-sihat

RAMUAN JUS MUJARAB

  • Lemon
  • Madu
  • Apple Cider
  • Halia
  • Bawang Putih
  • Doa

Ini adalah persediaan tradisional, bersih dan suci menepati syariat.

GONCANG SEBELUM DIGUNA.

Jus-mujarab-ubat-sakit-jantung-jantung-sihat

TEMPAHAN:

1 Botol JUS MUJARAB (320 ml) : RM60 atau RM70 (Sabah-Sarawak)

SMS/WHATSAPP: Ada stok JUS MUJARAB?

Hantar ke : 011-1157 7206

MKGKING PLUS POWER BETOI

MINYAK KAMBING GURUN KING

RUMUSAN HERBA TERBAIK KUATKAN TENAGA BATIN

 

mkgking fb

Ramai Lelaki tidak mahu mengakui kelemahan mereka diranjang…

lelaki-ubat-kuat-lelaki-minyak-kambing-gurun-king-baka-asli

lantas mengapa anda buka website ini?

Ya…Anda sama seperti yang lainnya…

Ego, suka pentingkan diri sendiri!

HAI! Para lelaki disana…

ya.. anda!

kasihi dan sayangilah isteri anda!!

Manjakani

 

Sebenarnya mereka sangat tertekan disebabkan anda!

Anda adalah sejenis makhluk yang suka sangat pentingkan diri,
anda sorang kepuasan, sedangkan isteri anda kegersangan!!!

Ubahlah sikap anda!

Jangan suka pentingkan nafsu sendiri!!

Sebenarnya anda perlukan sesuatu yang dapat membantu kebahgiaan rumah tangga anda…

 

Ya, Anda sudah berada di laman yang tepat, Tahniah !

 

..Tahukah anda…

 

WANITA Tidak Mudah Puas

Kami dapati bahaya yang sedang melanda khasnya di Malaysia, dan ini  terbukti melalui pelbagai kajian saintis, bahawa 90% Lelaki mempunyai penyakit lemah tenaga batin, dan sebenarnya lebih dari 73% wanita di Malaysia tidak mengalami kepuasan (seks) dalam bercinta.

APAAA???

YAA…inilah realiti..

Tahukah anda bahawa setiap hari HATI wanita dahagakan nafkah batin yang memuaskan DARI SEORANG SUAMI?!

ubat-kuat-lelaki-minyak-kambing-gurun-king-baka-asli-300x150

 

…Jangan biarkan….

KEMESRAAN MERUDUM

Setiap hari bermula dari mula-mula kawin dulu, semua indah bagaikan syurga,

tapi tahukah anda bahawa sebenarnya isteri anda memendam rasa tak puas hati dengan layanan anda diranjang??

 

Hari demi hari rasa itu makin membuak-buak dihati isteri anda!

 

yelah, isteripun sabar dan redho jelah…sambil memendam rasa tak puas hati semakin dalam…

perceraian-ubat-kuat-lelaki-minyak-kambing-gurun-king-baka-asli-150x150

 

JANGAN BIARKAN PINTU ITU TERBUKA

Lama-kelamaan isteri pun hilang sabar lah bang, asyik pancut awal jer..baru maen 2 minit dah pancut…Aduyy..malu lah!!

benih-benih perceraian jangan sampai masuk kedalam rumah tangga anda!
tutup rapat-rapat pintu perceraian itu segera….

BANGUNLAH ABANG OY!

Anda anggaplah apa yang saya tulis ini sebagai satu pesanan dan satu kejutan eletrik untuk menyedarkan anda dari tidur lena anda yang panjang!

-Jangan biarkan semuanya terlambat!

-Jangan biarkan isteri dah mula cari kawan-kawan “lelaki” lama di facebook!

-Jangan biarkan isteri dah mula cari kawan-kawan “lelaki” baru di facebook!

-Jangan tunggu samapi isteri anda selalu balek lewat malam!

-kerja lambat dan selalu pergi outstation!

-jangan biarkan anda menyesal tak berkesudahan!!!

 

SENJATA ANDA LEMBIK?

INGINKAN KEKUATAN & KETEGANGAN

SEPERTI MULA-MULA KAWIN DULU?

JANGAN BIARKAN MASALAH INI BERLARUTAN,

BERI KAMI PELUANG UNTUK MEMBANTU ANDA…

PERKENALKAN…

 

 MKG-LABEL

 Dihasilkan dari Herba Terpilih & Kambing Gurun Baka yang Hebat dan Asli!

 

minyak-kambing-gurun-mkgking-6 minyak-kambing-gurun-mkgking-5 minyak-kambing-gurun-mkgking-4 minyak-kambing-gurun-mkgking-3

Ramuan utamanya adalah kepala kambing yang telah disembelih dengan sempurna dicampur dengan rempah-ratus tempatan, khusus untuk menghasilkan minyak urut batin yang hebat dan berkhasiat serta bermutu tinggi.

bOTOL-mkg-king-minyak-kambing-gurun-original

 

Menggunakan 100% Kambing Feral yang berasal dari Baka Kambing Gurun Terbaik

Keajaiban akan dapat dirasai selepas menggunakan seawal 3 kali penggunaan secara disiplin yang berterusan.

 

 

Guaranteed-mkg-king-minyak-kambing-gurun

Keajaiban Kambing yang terbaik

Dihasilkan 100% Asli tanpa pengawet, pewarna atau minyak sintetik tiruan.

100% menggunakan herba yang diperakui Halal.

Bekalan kambing pula diperolehi dari penternak muslim yang mengamalkan sistem penternakan yang sesuai dengan tuntutan syariat.

 

 

KELEBIHAN MKG KING

KUAT, BESAR, KEMBANG & TAHAN LAMA

  • Menegangkan semula urat & otot zakar anda yang telah lembik

  • Memulihkan tissue-tissue zakar

  • Mengelakkan ngilu ketika bersama

  • Melancarkan peredaran darah zakar

  • Merawat Mati pucuk (ED)

  • Membantu membesar, menguat dan menegangkan zakar

  • Mengelakkan Ejakulasi pramatang

  • Memberikan rasa ghairah

  • Merawat Faraj untuk wanita

  • Membantu mengecutkan pangkal rahim

  • Membersihkan dalaman faraj

  • Memulihkan luka selepas bersalin

  • Menghilangkan keputihan dan bau tak sedap

  • Sebagai pelincir yang halal & suci ketika bersama

  • Melancarkan perjalanan darah pada dinding rahim

  • Mengurangkan resiko kanser rahim

 

BAGAIMANA CARA GUNA MKG KING

KUAT & TAHAN LAMA?

 

  • Tuangkan sedikit minyak ke tapak tangan anda, sapukan di seluruh batang zakar dari pangkal sampai ke hujung.

  • urut perlahan mengikut panduan yang di berikan *sila rujuk cara urut zakar jurus Harimau malaya dalam pakej yang kami berikan.

  • Untuk rawatan faraj isteri, lebihkan sedikit minyak MKG KING di bahagian kepala zakar anda,

    cara ini amat bagus untuk merawat dinding faraj dan merawat dari keputihan dan bau tak sedap.

 ~ Boleh digunakan bila2 masa dan dimana sahaja sebagai persediaan dan guna sekali lagi sebelum bersama untuk lebih nikmat.

 

SOALAN LAZIM MKG KING KUAT & TAHAN LAMA

 

  •  Apa Kesan Sampaingan jika menggunakan MKG KING?

    Isteri anda akan merengek-rengek tak cukup nafas, ketika bersama disebabkan kehebatan anda diranjang kini kembali semula.

  • Bolehkah saya pakai MKG KING hari-hari?

    Ya, memang disyorkan untuk anda menggunakan MKG KING hari-hari, untuk mempercepat proses baik pulih zakar anda.

  • Siapa sahaja yang boleh guna MKG KING ni?

    Semua Lelaki dan wanita tak kira umur yang telah berkahwin dan akan kawin.

  • Betul Ke Berkesan?

    Insya Allah, Kami tiada jaminan yang pasti, tetapi testimoni kami menyatakan bahawa ianya sangat berkesan, ini terbukti kepada seorang pakcik berumur 65 tahun yang sudah 18 tahun mati pucuk dapat bangun semula setelah mengamalkan MKG KING ini.

  • Sebotol MKG KING Berapa Lama Tahan Penggunaan?

    Sebotol MKG KING 50 ml, untuk penggunaan 1 bulan. atau ikut cara guna anda. Sangat jimat!

 

BERAPA HARGA SEBOTOL MKGKING?

bOTOL-mkgPLUS

 

 

  • Harga sebotol MKGking PLUS : RM 60 (Semenanjung) RM 70 (Sabah/Sarawak)

 

 

 

DAPATKAN HARGA PROMOSI SEGERA

 

Whatsapp-300x300

Call/SMS/WHATSAPP: +6011-11577 206

 mkgking fb 2

 

UNTUK ORDER SMS/WHATSAPP “MKGKING” KE +6011-11577206

 

Maklumat Tambahan

  1. Kaedah Bayaran Akan Dihantar Kepada Anda Setelah Kami Menerima SMS/Whatsapp

  2. SMS anda akan dibalas dalam secepat yang mungkin

  3. Privasi nombor telefon anda akan dijaga rapi oleh kami

Ubat Kuat – Tahan Lama

Tribulus Max
Supplemen Untuk Zakar Lebih Kuat

TRIBULUS MAX – BESAR | TAHAN LAMA | PANJANG
Miliki Zakar yang Besar, Panjang, Keras dan Tahan Lama.

Hanya perlu amalkan 2 biji TRIBULUS MAX setiap hari.

 

100% HERBA BUATAN TEMPATAN.
MENGGUNAKAN HERBA BERKUALITI TINGGI.
100% DIJAMIN & TERBUKTI berkesan!
TANPA BAHAN KIMIA!
TANPA BAHAN PENGAWET!
MUDAH DIGUNA

ubat kuat tribulus max

Bahan yang terkandung dalam TRIBULUS MAX dan Fungsinya:

Tribulus Teresterris:

Tribulus-Terrestris tribulus max

Tribulus Terrestris termasuk tumbuhan subtropika yang berasal dari kawasan Mediteranian.Buah dari tumbuhan ini sangat keras dan berduri tajam.

Tribulus diyakini mampu menambah kejantanan lelaki dengan cara meningkatkan kadar hormon testosteron dalam tubuh.

Testosteron adalah jenis hormon pada lelaki yang berperanan penting dalam pertumbuhan otot, kekerasan otot dan ketahanan otot (zakar juga otot).

Kadar testosteron dalam tubuh yang rendah dapat menimbulkan gejala-gejala penurunan fungsi seksual diantaranya penurunan libido, kurang minat seks, kurang keras apabila stim, pancut terlalu awal, dan lain-lain masalah dalaman malah luaran.

Salah satu cara untuk mengatasi hal tersebut ialah dengan memberikan hormon testosteron, namun cara lain yang lebih semulajadi dan selamat adalah dengan mengamalkan pengambilan herba Tribulus Terrestris.
Tongkat Ali:

tongkat ali tribulus max

Eurycoma longifolia daripada famili Simaraubaceae. Tongkat ali juga dikenali sebagai penawar pahit, bedara pahit, bedara putih, bedara merah,hempedu pahit, payung ali, tongkat baginda, muntah bumi, petala bumi, akar jangat semang, tongkat rasul, dan setunjang bumi.

Tongkat ali merupakan sejenis tumbuhan yang dikatakan mempunyai bahan bagi membantu lelaki yang menghadapi masalah syahwat.

Tongkat ali terkenal kerana mempunyai kesan afrodisiak (penggalak seks).

ubat kuat tribulus max order

Bahan aktif dalam tongkat ali adalah Glyco Saponinsdan Eurypeptides. Eurypeptides adalah rantaian besar asid amino yang bertanggungjawab bagi kesan peningkatan testosterone dalam tongkat ali dimana ia berfungsi sebagai pembesar dan pemanjangan otot.
British Journal of Sports Medicine pernah menerbitkan keputusan kajian saintifik pada 2003,

yang menunjukkan Eurycoma longifolia telah mengakibatkan peningkatan saiz dan kekuatan otot.

  • Meningkatkan nafsu seks anda.
    Meningkatkan fungsi seks anda.
    Meningkatkan hormon “testosterone”, iaitu hormon kelakian.
    Dengan kandungan protodiocsin dapat meningkatkan kekerasan zakar.
    Memperbaiki fungsi organ reproduksi laki-laki atau wanita.
    Meningkatkan kesuburan.
    Meningkatkan sistem imunisasi tubuh.

Apa Kelebihan Tribulus Max?

  • Memangjangkan Zakar (1 botol boleh tambah 1cm)
    Membesarkan Zakar (zakar jadi lebih besar dan keras)
    Menjadikan Tahan Lebih Lama Ketika Bersama
    Air Mani Jadi Lebih Likat
    Aliran Darah di Zakar Sentiasa Lancar
    Badan Sentiasa Bertenaga
    Menjadikan Otot-otot Mudah Terbina
    Meningkatkan Imunisasi Badan
    Meningkatkan TESTERONE Dalam Badan

ubat kuat tribulus max order

Cara Makan Tribulus Max

Cara makan Tribulus Max sangat mudah.

Amalkan sehari makan 2 biji pada waktu pagi selepas sarapan.

Jika anda mahu melakukan seks pada hari tersebut, perlu makan lagi 2 biji 1 jam sebelum anda melakukan seks.

Kesan jangka pendek Tribulus Max boleh dilihat dalam 3 hari paling lewat.

Anda akan rasa zakar mudah keras, pengkerasan zakar jadi maksima.

Kesan jangka panjang pula, otot zakar akan mula memanjang dan menebal.

 

Testimoni Tribulus Max

testimoni ubat kuat tribulus max 2

testimoni ubat kuat tribulus max 3

testimoni ubat kuat tribulus max 4

testimoni ubat kuat tribulus max

Beli Tribulus Max Sekarang!

Cepat Order Tribulus Max sekarang. Stok hanya ada 170 botol sahaja. Harga sebotol Rm 150, untuk 30 orang terawal yang whatsapp saya, saya akan bagi promosi buy 2 free 1.

Whatsapp “TRIBULUS MAX” ke +6011-11577 206
Whatsapp “TRIBULUS MAX” ke +6011-11577 206
Whatsapp “TRIBULUS MAX” ke +6011-11577 206

 ubat kuat tribulus max order

VXGRA KRIM (vxgra cream) Tahan Lama Lelaki

Saya ada kawan tanya

mana bagus vxgra dengan ubat lain?

saya kata

vxgra lagi bagus,

sebab?

vxgra krim dijamin halal,

vxgra krim  ada kkm,

vxgra krim dibuat dari bahan-bahan alami,

vxgra krim diformulasikan khas dari herba herba pilihan terbaik,

vxgra krim juga telah terbukti membantu

ramai kaum lelaki disana dan di sini yang mempunyai sakit lemah batin.

sebab itu saya bukan nak jual sangat kalau bukan vxgra ni bermanfaat dan terbukti berkhasiat.

 

kawan saya tanya lagi, mana nak dapatkan vxgra krim ni?

saya kata mai sms atau whatsapp no ni; 011-11577206

insyaAllah dia jawap segera..

 

online je , senang terus nanti kawan tu kirim guna poslaju, kan sempoi…

 

kawan aku pun order vxgra krim…

Krim Tahan lama vs Ubat Tahan lama

MANA LAGI BAGUS,

KRIM TAHAN LAMA ATAU UBAT TAHAN LAMA?

 

Ada kawan saya tanya, kat mana nak dapatkan ubat tahan lama?

ataupun krim tahan lama untuk lelaki?

saya jawab, nak ubat tahan lama jenis yang kapsul atau jenis krim tahan lama?

 

Dia kata dia suka pil tahan lama atau ubat tahan lama, atau kapsul yang tahan lama…

saya kata, elok pakai krim tahan lama, sebab ubat-ubat tahan lama ni,

atau pil tahan lama, atau kapsul tahan lama sekarang ni banyak yang berbahaya,

takde kkm, kalau adapun ubat tahan lama, atau kapsul tahan lama yang ada kkm tapi mesti banyak klon atau tiruan,

sebab itu saya tak syorkan kawan saya pakai ubat tahan lama,

atau pil tahan lama, atau kapsul tahan lama, ataupun ubat-ubat tahan lama yang jenis minum ni,

 

Sebab dia terus masuk dalam anggota badan, banyak merosak organ dalaman badan kita,

kan dah banyak kes orang mati sebab makan ubat tahan lama, atau kapsul tahan lama,

atau pil tahan lama, sebab terlalu payah nak bezakan mana yang ori dan yang tiruan.

kalau ada yang oripun terlalu mahal harganya…

 

Kawan saya kata lagi,

memangpun baru – baru ni ada member dia over dos, dan mati,

ada yang sakit buah pinggang dll penyakit ngeri yang menyebabkan kematian.

sebab itu saya berikan ubat tahan lama jenis krim,

sebab krim ni tak merosak anggota badan, lagipun senang nak guna dia hanya sapu sahaja bahagian sulit lelaki sebelum bersama,

dan hasilnya lebih bagus, sebab tak membuatkan jantung berdegup laju, dan jantung stabil. lepastu saya cakap kat dia…

 

Sebenarnya kalau nak tahan lama di ranjang elok kita exercise atau workout, atau senaman,

sebab lebih terbukti membuat kita sihat, dan tahan lama di ranjang.

Kawan saya pun mengangguk membenarkan kemudian dia cakap lagi..

tapi kebanyakkan orang sekarang bukan senang hendak pergi bersenam ataupun exercise ,

sebab pergi kerja sebelum subuh, balek sebelom magrib..

balek rumah terus tidor.. hari-hari macam tu…

ditambah lagi pula dengan cara makan yang salah,

tak jaga makan, makan-makanan segera yang merosakkan, minum ais terlalu kerap,

terlalu banyak makan yang berkalori,

dan macam-macam lagi cara hidup tak sihat.

akhirnya ramai lah orang yang obes atau kehilangan tenaga batin…

 

Sebab tulah saya kata, untuk membantu tenaga kita kembali semula

elok pakai krim tahan lama serum vxgra sebab dah terbukti ada kkm dan sihat tak ada efek sampingan

saya pun tunjuk lah kat dia sekotak serum vxgra krim ni

vxgra-gel

 

diapun setujulah nak ambil satu…

dan alhamdulillah esoknya kawan saya tu senyum sokmo…

kawan dipejabat pun hairan tengok dia senyum memanjang…

Vxgra Pheromexx (Perfume Tawan Wanita)

vxgra-perfume-minyak-wangi-lelaki-minyak pengasih-minyak wangi bangkit malam

Vxgra Pheromexx (Perfume Tawan Wanita)

Gabungan formulasi terkini dengan ekstrak 1000 bunga dan herba,

dan ekstrak sitrus akan menghasilkan aroma lebih hebat,

menawan dan meningkatkan daya tarikan kepada wanita.

vxgra-at2

Tanpa alkohol dan halal untuk dibawa solat,

bahan campuran yang unik yang akan membuatkan anda,

LELAKI yang sangat maskulin, kuat dan yakin !!!

 

vxgra-perfume tawan wanita-lelaki maskulin

Ekstrak 1000 Herba Bunga & Ekstrak buah Citrus Lemon Asli.

vxgra-perfumetawansuami-citrus- lemon-wangian lelaki

 

vxgra-perfume lelaki-tawan wanita-kuat tahan lama-merangsang isteri dan pasangan anda

Tawan isteri anda dengan kehebatan wangian yang sungguh hebat ini!!!

 

TAHAN SEHINGGA 15 JAM!!!!

vxgra-men-attraction-images3

TEMPAH SEGERA SEBELUM STOK HABIS!!

SMS/WHATSAPP: +6011-11577 206

SMS/WHATSAPP: Ada stok VXGRA perfume? dan hantar ke : +6011-11577 206

 

 

Laman web ini mengandungi artikel yang sesuai untuk yang sudah berkahwin sahaja.

Dan ianya bertujuan untuk pendidikan dan promosi produk sahaja.

Bagi yang tidak berkenaan, sila tutup laman web ini dengan segera. Kami tidak bertanggungjawab dengan salah-guna laman web ini.

Terima kasih.